ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان در 2 نوع ساده پودری و ایزوگام فویلدار آلومینیومی و توسط مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت و با برند ثبت شده 117 تولید می‌گردد.

شركت بام گستر دليجان در سال 1997 میلادی با ظرفيت 4 ميليون مترمربع ایزوگام تاسيس شده است. این شرکت با استفاده از آزمايشگاه های بررسی و كنترل كيفيت مجهز و بكارگيری مواد اوليه مرغوب، با همكاری كارشناسان مجرب توانسته است محصولات خود را با بهترين كيفيت، مطابق استانداردهای جهانی به بازار عرضه کند.

قیمت ایزوگام

ویژگی های ایزوگام بام گستر دلیجان

  1. ایزوگام بام گستر دلیجان از قیر پلیمری طبیعی و پالایشگاهی درجه یک تولید می‌شود.
  2. الیاف پشم شیشه و پی استر بکار رفته در محصولات شرکت بام گستر همگی از بهترین و با کیفیت ترین مواد انتخاب شده اند.
  3. ضخامت ورق ایزوگام بام گستر بین 3 میلی‌متر تا 4.5 میلی‌متر بوده و وزن رول ایزوگام 42 کیلوگرم است.
  4. ایزوگام بام گستر دارای نشان ملی استاندارد است.
  5. محصولات این شرکت دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال تحت پوشش بیمه هستند.
  6. ایزوگام بام گستر از قابلیت انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است و دوام و پایداری بالایی در شرایط جویی و آب و هوایی مختلف دارد.
  7. از انواع محصولات ایزوگام بام گستر دلیجان می‌توان جهت ایزوله کردن و عایق کاری و نصب ایزوگام در تمامی سطوح و اجزای درونی و بیرونی خانه استفاده نمود. ایزوگام سقف، ایزوگام پشت بام، ایزوگام شیروانی، ایزوگام دیوارها، ایزوگام استخر، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام گلخانه، ایزوگام پل و کانال، همه از مواردی هستند که به سادگی می‌توان از ایزوگام بام گستر دلیجان برای عایق بندی آنها استفاده کرد.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان متناسب با شرایط بازار مرتباً در حال تغییر و بروزرسانی است. برای اطلاع از قیمت بروز ایزوگام بام گستر دلیجان به بخش قیمت ایزوگام در سایت الوند راه مراجعه کنید.

 

نصب ایزوگام توسط گروه الوند راه

انواع محصولات بام گستر دلیجان ساده و فویلدار با نصب و اجرا به صورت هر مترمربع با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط گروه الوند راه آماده عرضه می‌باشد.

حسن انتخاب ما به عنوان مجری فروش و نصب ایزوگام، سرعت در عمل و راندمان کیفی بالا و ضمانت و خدمات پس از فروش ما می‌باشد. انجام هر پروژه کاری برای ما قبول یک تعهد دیگر است و ما سعی می‌کنیم همیشه درکنار شما باشیم.

برای دریافت قیمت انواع عایق رطوبتی همین حالا با ما تماس بگیرید. ارائه خدمات مشاوره و استعلام قیمت و بازدید از محل و برآورد هزینه توسط کارشناسان ما کاملا رایگان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان