ایزوگام مرجان دلیجان

ایزوگام مرجان دلیجان یکی از شرکت‌های تولیدکننده ایزوگام و انواع عایق‌های رطوبتی است که جزء برندهای معتبر در این صنعت بوده و محصولات تولید آن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

مشخصات ایزوگام مرجان دلیجان

  • ورق ایزوگام مرجان دلیجان 10 متر طول و داری 4 میلیمتر ضخامت می باشد.
  • ایزوگام مرجان از دولایه تشکیل شده و با ورق فویل آلومینیوم روکش شده است .
  • وزن هر رول ایزوگام مرجان حدود 42 کیلوگرم می باشد .
  • محصولات ایزوگام مرجان دلیجان از قیر پلیمری و پالایشی با خلوص بالا و الیاف تیشو و پلی استر بسیار با کیفیت ساخته می شود .
  • ایزوگام مرجان دلیجان از قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است و متناسب با جغرافیا و آب و هوای ایران تولید شده است . این محصول دارای 10 سال ضمانت و تحت پوشش 5 ساله بیمه می باشد .
  • عمر مفید انواع ایزوگام مرجان دلیجان بین 10 تا 15 سال برآورد می شود .
  • ایزوگام مرجان برای نصب ایزوگام پشت بام ، ایزوگام دیوار ، ایزوگام شیروانی بسیار مناسب است .

نمایندگی ایزوگام مرجان دلیجان در تهران

ایزوگام مرجان دلیجان با 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 5 سال بیمه نامه در تمامی مناطق و محلات تهران بزرگ نصب و اجرا می شود . تمام عملیات مربوط به نصب و اجرای ایزوگام توسط یک تیم با تجربه از شرکت ایزوگام الوند راه و در سریعترین زمان صورت می پذیرد . شرکت الوند راه نمایندگی فروش و نصب ایزوگام در تهران با سابقه چندین ساله می باشد.

بهترین زمان برای نصب ایزوگام دلیجان

تجربه نشان داده که بهترین زمان برای نصب انواع ایزوگام در فصل تابستان است . در فصل تابستان سطح کار کاملا خشک و فاقد هرگونه رطوبتی است و این موجب افزایش ضریب چسبندگی ایزوگام روی سطح می گردد .

 

چرا ایزوگام مرجان دلیجان را بخریم ؟

دلایل زیادی وجود دارد که ما را قانع می سازد تا ایزوگام مرجان دلیجان را به عنوان یک انتخاب ایده آل خریداری و برای انجام کار عایقکاری و ایزوله کردن خانه خود استفاده نماییم .

  • ایزوگام مرجان دلیجان دارای نشان استاندار ملی است .
  • ایزوگام مرجان از بهترین مواد اولیه تولید شده و دارای ضمانت نامه 10 ساله است.
  • در خرید ایزوگام از ما تمامی واسطه ها حذف شده و لذا ایزوگام با قیمت مصوب کارخانه بدست خریدار می رسد .

تفاوت قیمت ایزوگام ساده و فویلدار مرجان دلیجان

معمولا قیمت ایزوگام فویلدار حدود 10 درصد از قیمت ایزوگام ساده بیشتر است . این تفاوت قیمت به دلیل استفاده از ورق آلومینیومی برای روکش ایزوگام می باشد .

نقش فویل آلومینیوم در ساختار ایزوگام ، عمل کردن به عنوان عایق حرارتی است . این فویل می تواند اشعه UV خورشید را باز تاب کرده و از داغ شدن ورق ایزوگام تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید . وجود روکش آلومینیوم در دوام و طول عمر ایزوگام بسیار موثر می باشد .

قیمت ایزوگام مرجان دلیجان با نصب و اجرا در تهران هر متر مربع

قیمت فروش انواع ایزوگام در تمامی مناطق تهران توسط ایزوگام الوند راه به قیمت درب کارخانه می باشد . این قیمت بستگی به برند و نوع و کیفیت ایزوگام انتخاب شده توسط شما دارد .

 

قیمت نصب ایزوگام تسط کادر ایزوگام الوند یک قیمت یا دستمزد بسیار منصفانه و کاملا رقابتی است که برای تمامی مناطق تهران و فارق از دوری و نزدیکی محل نصب و اجرا اعمال میشود . البته لازم به ذکر است که قیمت نصب ایزوگام برای هر متر مربع بستگی به متراژ محل نصب دارد . متراژ های بالای 150 از قیمت بسیار متری برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان