ایزوگام سامان دلیجان

ایزوگام سامان دلیجان علاوه بر شناخت ویژگی­های یک ایزوگام خوب، روی نحوه حرفه­ای اجرای ایزوگام نیز تاکید بسیار دارد. این برند معتقد است روش اجرا و دقت به نکات لازم، می­تواند در طول عمر ایزوگام نهایت تاثیر را بگذارد. هنگام اجرای یک ایزوگام با کیفیت همه دقت نباید به قیمت و کیفیت محدود شود. بلکه انتخاب یک تیم اجرایی با تجربه می­تواند از یک ایزوگام متوسط، بهترین نتیجه را استخراج کند.

ممکن است حین خرید، بهترین و با کیفیت­ترین ایزوگام انتخاب شود اما حین اجرا با عدم رعایت اصول لازم در چسباندن لایه­ها، در طول زمان بهره برداری، بدترین خسارات به سازه وارد گردد. ایزوگام سامان دلیجان در این مقاله قصد دارد تمامی نکاتی که باید حین اجرا به آن دقت شود و در تجربه و علم ثابت شده که در کیفیت اجرا تاثیر می­گذارد را، به اختصار بیان نماید.

قبل از هر چیز باید سطح کار مورد نظر از هر گونه اشیا تیز مانند گچ، مواد زبر و نخاله­های ریز پاک گردد تا باعث سوراخ شدن لایه ایزوگام نگردد. در صورتی که حین اجرا زیر لایه ­ها صاف نبوده و خوب تمیز نشده باشد، ایزوگام طبله کرده و باد می­کند.

 

نکات اجرایی در اتصالات و تقاطعات

مورد دیگر در اجرای صحیح ایزوگام، ادامه دادن لایه­ها در پایان کار می­باشد. لایه­های ایزوگام را باید در تقاطع سقف با دیوار به اندازه حداقل 30 سانت روی دیوار ادامه دهید. در محل­هایی که لایه­های ایزوگام کنار هم قرار می­گیرند، باید به خوبی دقت کنید تا اورلب شوند.

میزان لازم برای اورلب شدن لایه­ها یا قرار گرفتن لبه­ها روی هم حداقل 10 سانتیمتر می­باشد. علت این کار غیر قابل نفوذ کردن ایزوگام در محل اتصالات است. در محل­هایی که سقف و دیوار به هم می­رسند به دلیل درست شدن زاویه 90 درجه، لازم است تغییر زاویه در تقاطع را نرم کنیم. با استفاده از سیمان، ماهیچه­ای 45 درجه ایجاد می­کنیم تا ایزوگام نشکند و باعث نفوذ آب به زیر سقف نگردد.

در اجرای صحیح ایزوگام، توجه به سیمانی هم که زیر لایه­ها استفاده می­شود ضروری است. از آنجایی که در سیمان تیپ 2 از آهک بیشتری استفاده می­شود و در مجاورت قیر خاصیت خورندگی دارد. توصیه می­گردد از سیمان تیپ 1 برای کارهای مربوط به ایزوگام، که آهک کمتری دارد استفاده کنید.

 

روش اجرای ایزوگام در سرویس­ها

به توصیه ایزوگام سامان دلیجان، بهتر است در سرویس­های بهداشتی از قیرگونی به جای ایزوگام استفاده شود. ایزوگام نسبت به قیرگونی انعطاف پذیری کمتری دارد. در کف شورها به دلیل مساحت کم توصیه می­شود از مصالح با انعطاف پذیری بالا استفاده شود. اگر سطوح دارای شیب بندی است، بهتر است از پایین­ترین قسمت شیب ایزوگام چسبانده شود و به سمت بالاترین نقطه، عایق کاری صورت گیرد.

در محل­های مرطوب مانند سرویس­ها به دلیل مستعد بودن نفوذ رطوبت، لازم است محل­های اورلب خوب گرم گردد تا چسبندگی و آب بندی به بهترین نحو انجام شود.

نکته مهم دیگری که برند ایزوگام سامان دلیجان به شما گوشزد می­کند، ادامه­ی ایزوگام در دیوارهای سرویس­ها، به اندازه 60 تا 70 سانتیمتر می­باشد. در این محل به دلیل ایزوگام شدن کف و دیواره­ها، باید ایزوگام کف زیر ایزوگام دیواره­ها قرار گیرد. بعد از اتمام ایزولاسیون، کف غرقاب می­شود تا محل­های نشتی مشخص شده و بعد از 24 الی 48 ساعت، میزان کیفیت اجرا مشخص گردد.

 

درباره شرکت ایزوگام سامان دلیجان

شرکت ایزوگام سامان دلیجان مفتخر است از سال 1377 تا کنون، در بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود محصولات روز بازار را با مدرن­ترین تکنولوژی ساخت عرضه کرده است. نام این برند در میان سایر تولیدکنندگان ایران درخشیده و توانسته ایزوگام­هایی با مهر استاندارد تحویل بازار دهد. لازم است در کارهای ساختمانی برای جلوگیری از بروز فاجعه با خسارت­های بالا، حتما از ایزوگام با مهر استاندارد استفاده شود.

هرچه چگالی الیاف تیشو به کار رفته در لایه­های ایزوگام بیشتر باشد، کیفیت قیر بالا رفته و قیمت ایزوگام گران­تر میشود. هنگام خرید به این موارد دقت کرده و مراحل چسباندن را در بالاترین کیفیت دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان