ایزوگام مروارید گستر دلیجان

ایزوگام مروارید گستر دلیجان یکی از به روزترین شرکت­های تولید­کننده عایق­های رطوبتی در کشور است. این شرکت در این مقاله قصد دارد انواع ایزوگام مصرفی در بخش­های مختلف کشور را به شما معرفی نماید. عایق رطوبتی که از ترکیب قیر، الیاف و لایه­های مختلف تشکیل می­شود بر اساس روش ساخت و شرایط آب و هوایی منطقه دسته بندی می­گردد.

دسته بندی ایزوگام بر اساس روش ساخت، سه دسته BOF ، BPP ، APP می­باشد. معمولا از BOF و BPP در مناطق گرمسیری استفاده می­شود. BOF نسبت به دو دسته دیگر از کیفیت پایین­تری برخوردار است اما دارای مهر استاندارد برای استفاده در ساخت و سازهای شهری می­باشد. نوع فویل دار برای سطوحی که دیده می­شود و نوع بدون فویل آن برای سرویس ها استفاده می­گردد.

 

ایزوگام BPP مروارید گستر دلیجان

ایزوگام BPP یا ایزوگام پلیمری نسبت به دو دسته دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است. علت این امر استفاده از قیر خالص 70-60 است. در تهیه این عایق رطوبتی از ترکیب قیر با الیاف پلی اتیلن، پلی استر، تیشو و نوار آلومینیومی به همراه پوشال گونی استفاده شده است. عایقی محکم در برابر رطوبت بوده و از چسبندگی بالایی برخوردار می­باشد.

 

ایزوگام BOF مروارید گستر دلیجان

ایزوگام BOF یا قیر اکسیده معمولا بیش از دو دسته دیگر در کارهای ساختمانی استفاده می­شود. علت این امر حساسیت کمتر آن نسبت به تغییرات دمایی است. از کیفیت قابل قبولی برای پوشش سطوح برخوردار است. از جمله مزیت­ های این دسته از ایزوگام­‌ها، کیفیت بالا، طول عمر بالای 15 سال و قیمت مناسب آن نسبت به سایر عایق­‌های رطوبتی می­باشد.

 

ایزوگام مورد استفاده در مناطق مختلف

ایزوگام مروارید گستر دلیجان به تمامی متقاضیان توصیه می­کند، ایزوگام را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه تهیه کنند. از آنجایی که ماده اصلی تشکیل دهنده ایزوگام، قیر می­باشد. این ماده در شرایط آب و هوایی مختلف واکنش­های متفاوتی از خود بروز می­دهد.

در انتخاب انواع ایزوگام باید به این موضوع دقت کرد که قیر در مجاورت هوای سرد انعطاف پذیری کمتری پیدا می­کند. در هوای گرم و مناطق گرمسیری به حالت روان در می­آید. پس در هنگام خرید باید مدلی از عایق را انتخاب کنید که سازگاری بیشتری با محیط داشته باشد.

معمولا برای مناطق گرمسیری از ایزوگام با کد H استفاده می­کنند. ایزوگام مناسب مناطق سردسیر با کد C و عایق­های مناسب مناطق معتدل با کد A به فروش می­رسد. در صورتی که در مناطق سردسیر و گرمسیر از عایق مناسب آن منطقه استفاده نشود، ممکن است خشکی بیش از حد تیشو، سبب شکستن و نفوذ آب به زیرسازی گردد.

 

در مورد شرکت ایزوگام مروارید گستر دلیجان چه میدانید؟

ایزوگام مروارید گستر دلیجان یکی از مرغوب­ترین محصولات بازار ایران است که به دلیل داشتن مهر استاندارد، به وفور در کارهای ساختمانی ایران استفاده می­شود. به دلیل تولید ایزوگام­های این مجموعه به صورت دمیده، قیر به کار رفته در آن بسیار مرغوب بوده و در اثر تابش خورشید از بین نمی­رود.

همانطور که در بالا اشاره شد، ایزوگام به مرور زمان در مجاورت هوای سرد و گرم و انقباض و انبساط­های مکرر، ممکن است دچار آسیب شود. با خشک شدن ایزوگام، شکست ایجاد شده و عایق خاصیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. ایزوگام مروارید گستر دلیجان توصیه می­کند با توجه به مهم بودن موضوع عایق شدن سطوح، از رول­های با کیفیت با مهر استاندارد خریداری نمایید.

با توجه به تولید بالای شرکت ایزوگام مروارید گستر دلیجان و فروش بالا می­توانید نسبت به تاریخ انقضاء محصولات این مجموعه مطمئن باشید. حداکثر زمان دپو کردن محصولات در انبار باید 6 ماه باشد. جابجایی اصولی رول­ها و عمودی دپو کردن ایزوگام­ها، فشار نیاوردن به رول­ها، از جمله مواردی است که قبل خرید و حین استفاده باید مورد توجه مصرف­کنندگان قرار گیرد.

ایزوگام مروارید گستر دلیجان از سال 1390 مفتخر به تولید بهترین ایزوگام‌­ها با جلب رضایت مشتریان و کسب مهر استاندارد از سازمان­های ناظر بر کیفیت محصولات کشور می­باشد. مشخصات فنی محصولات این مجموعه، دولایه بودن رول­ها، وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 4 سانتی متر می­باشد. عرض رول­ها یک متر و طول آن 10 متر می­باشد که با 7 سال ضمانت به مشتریان عرضه می­گردد.

یک دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر ..خواستم تشکر کنم از ایزوگام های با کیفیتتون که با قیمت های کاملا مناسب در اختیار مشتری قرار میدهید واقعا عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان