ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از بهترین عایق­ های رطوبتی در کشور است که در کارهای ساختمانی و صنعت ایران استفاده می­شود. به طور کلی ایزوگام محصولی است که جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطح زیرینش استفاده می‌شود. در قدیم به جای این محصول از چیزی به نام قیرگونی استفاده می­‌کردند. امروزه جهت غیرقابل نفوذ کردن کف و دیواره سرویس بهداشتی، استخرها همچنین بام منازل، از ایزوگام استفاده می­‌کنند.

خصوصیات ایزوگام پشم شیشه ایران

مواد تشکیل دهنده ایزوگام پشم شیشه ایران یا به طور کلی سایر برندها، پلی اتیلن، فویل، آلومینیوم و غیره می­باشد. هر رول از این محصول معمولا 10 متر طول و 1 متر عرض دارد. ضخامت آن 4 میلی متر و وزن هر رول 40 کیلوگرم می­باشد. به صورت ­های تک لایه، دو لایه و سه لایه در بازار عرضه می­شود که هر کدام بسته به نوع کاربردشان در سازه، انتخاب می­شوند. برای مثال از ایزوگام ­های تک لایه برای عایق کردن سرویس بهداشتی و از ایزوگام دولایه برای پوشاندن بام استفاده می­شود.

 

تفاوت ایزوگام تک لایه و دو لایه

ایزوگام های دولایه به دلیل اینکه در دو طرف آنها فویل آلومینیوم به کار رفته، گرانتر هستند. این روکش ­ها به دلیل خاصیت باز تابندگی برای جلوگیری از گرم شدن فضای داخلی خانه، برای ایزوگام سقف استفاده می­شوند.

 

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

# قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می­شود که این موارد به شرح زیر است.

تک لایه یا دو لایه بودن ایزوگام­ ها، به کار رفتن فویل در ایزوگام، منطقه ­ای که ایزوگام در آن استفاده می­شود، از عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع ایزوگام می­باشند. مسلما ایزوگام ­های مورد استفاده در سرویس­ ها، بام و استخرها از لحاظ قیمت و ساختار با هم متفاوت هستند. موقعیت جغرافیایی و سردسیر یا گرمسیر بودن محل نیز از جمله این موارد می­باشد.

داشتن نشان استاندارد، مواد با کیفیت، ضمانت نامه و بیمه نامه سبب تفاوت محصولات ایزوگام پشم شیشه ایران با سایر برندها در ایران شده است. الیاف تیشو به دلیل وارداتی بودن تحت تاثیر تورم بوده و در افزایش قیمت محصولات موثر است. در نهایت لازم به ذکر است، هر چه در منطقه­ ای بارندگی زیادتر باشد، ایزوگام باید مرغوب تر بوده و در نتیجه گرانتر خواهد بود. علاوه بر این، در مناطق بسیار گرم یا بسیار سرد نیز باید از انواع ایزوگام ­های با کیفیت استفاده شود.

 

آشنایی با ایزوگام پشم شیشه ایران

با تهیه ایزوگام پشم شیشه ایران شما صاحب یک عایق با علامت استاندارد، طول عمر بالا و مواد اولیه با کیفیت خواهید شد. این برند مفتخر تولید انواع ایزوگام­ های ساده، فویل دار، روکش سنگریزه ای و غیره می­باشد. ایزوگام های ساده در این مجموعه یا به طور کلی سایر برندها از دو لایه تیشو نخ دار با نخ­های شیشه ای و یک لایه پلی استر تشکیل شده اند. روکش ایزوگام ساده از فیلم پلی اتیلن است که در ایزوگام­ های دولایه جای خود را به فویل می­دهد.

ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از به نام ترین ایزوگام­ها در ایران است که فعالیت خود را در سال 1346 در شهر تهران، آغاز نمود. با خیال راحت برای هر قسمت از سازه خود در هر کجای ایران می­توانید از این برند استفاده نمایید. تولیدات این برند با به روزترین تجهیزات، مطابق استاندارد­ های جهانی کنترل کیفی شده و برای استفاده مصرف کننده وارد بازار می­گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان