افزایش طول عمر ایزوگام

افزایش طول عمر ایزوگام? تخریب و فرسودگی ایزوگام خسارت های فراوانی به ساختمان وارد می آورد و نصب مجدد ایزوگام بسیار هزینه بر و وقت گیر می باشد. از این رو به کار بردن بعضی از راهکارها باعث می شود تا عمر ایزوگام خریداری  و نصب شده افزایش یابد.

 

تعریف و معرفی ایزوگام

ایزوگام ، پیش از آنکه در این مقاله به مبحث قیمت ایزوگام دلیجان بپردازیم لازم است تا ابتدا کمی در باره خود ایزوگام صحبت نماییم .

 

هر سازه عمرانی یا هر ساختمان مسکونی بعد از فرایند تکمیل پروژه ، نیازمند آن است تا در برابر نم و رطوبت و بارش برف و باران و یا نفوذ سرما و گرما عایق بندی شود .

در گذشته مواد و مصالح مختلفی برای این منظور یعنی عایقکاری سف و دیوارهای ساختمان استفاده می شد نظیر کاه گل ، قیرگونی ، آسفالت که علاوه بر سختی در اجرا داری مشکلات فراوانی بودند و از همه مهمتر از مقاومت و طول عمر بسیار کمی برخوردار بودند .

 

امروزه به کمک فناوری های روز عایق رطوبتی پیش ساخته ایی تولید شده است که علاوه بر فراین نصب و اجرای بسیار آسان و راحت از طول عمر و دوام و پایداری بسیار بالایی برخوردار است .

ایزوگام یک عایق ورق مانند است که از چند لایه قیر و پلیمر و الیاف پشم شیشه و پلی استر تولید شده است و تنها با کمی گرم نمودن توسط مشعل قابلیت چسبانیده شدن بر روی سطوح مختلف را دارد . علاوه بر آن یکی دیگر از محاسن ایزوگام مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما و عوامل محیطی می باشد.

راهکارهای مهم برای افزایش عمر ایزوگام

عمر ایزوگام ، در متن زیر به بعضی از این راهکارها اشاره خواهیم کرد:

-زیرکاری مناسب نقش مهمی در افزایش دوام و عمر ایزوگام دارد.

تنظیم درست شیب سطح مورد نظر و زیرکاری با کیفیت و استحکام بالا یکی از این موارد است.

-از دیگر عواملی که باعث افزایش عمر و استحکام ایزوگام می شود

مهارت نصاب در نصب ایزوگام است، اگر نصاب ایزوگام بی تجربه بوده

و از دقت کمی برخوردار باشد، از عمر و دوام ایزوگام نصب شده کاسته می شود.

نصب ایزوگام با دقت کافی و رعایت اصول فنی، ضامن عمر و دوام بیشتر ایزوگام می باشد.

– ایزوگامی که خریدار می شود باید استاندارد بوده و از برندهای معتبر خریداری شود

– نوع محلی که ایزوگام می شود نیز در این زمینه مهم می باشد

به عنوان مثال برای نصب ایزوگام بر روی موزائیک نیاز به ایزوگامی با چسب قوی تر داریم.

-استفاده از ایزوگام مرغوب به جای ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت،

ایزوگام های بی کیفیت به مرور زمان حالت و خاصیت الاستیکی خود را از دست می دهند

و سوراخ می شوند و بعد از مدت کوتاهی از سطح پشت بام جدا می شوند.

-ایزوگام باید بر اساس کاربرد آن خریداری شود به طور مثال برای ایزوگام پشت بام از ایزوگام دو لایه آلومینیوم دار و برای ایزوگام مکان هایی مانند کف و دیوار سرویس بهداشتی ها و پی ساختمان ها از ایزوگام تک لایه استفاده شود.

و همین طور با توجه به دمای منطقه مورد نظر ایزوگام خریداری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب ایزوگام  و قیمت روز ایزوگام اینجا را کلیک کنید.

طول عمر و قیمت انواع ایزوگام

قیمت ایزوگام دلیجان ، علاوه بر قیمت رول ایزوگام درب کارخانه در در بالا به آن اشاره شد، هزینه های جانبی دیگری نیز در پروژه نصب و اجرای ایزوگام افزوده می شود .

 

 

این هزینه ، هزینه دستمزد نصب ایزوگام توسط نصاب ایزوگام می باشد . نصب ایزوگام کاری تخصصی و فنی است که نیاز به تجربه و مهارت دارد . نصب خود سرانه و بدون تجربه ایزوگام بشدت از طول عمر ایزوگام کاسته و بوجب هزینه های تحمیلی چند برابری می گردد .

هزینه نصب ایزوگام یک هزینه ثابت به عنوان دستمزد نصب هر متر مربع ایزوگام است که تقریبا توافقی می باشد . عامل بسیار مهم در تعیین و تغییر قیمت نصب و اجرای ایزوگام ، متراژ محل نصب می بشد . معمولا مساحت های زیر 50 متر دارای قیمت خاصی نیست و تابع توافق طرفین است .

شرکت ایزوگام الوند راه یک مجموعه خدماتی با سال ها تجربه کاری درزمینه فروش و نصب عایق های رطوبتی ، اجرای ایزوگام ، اجرای آسفالت ، اجرای قیرگونی ، جدول بندی در تمامی مناطق و نواحی تهران است که با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ایی تا کنون پروژه های کاری فراوانی را با موفقیت انجام داده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت و مشاوره رایگان